Ziggo verhoogt snelheid Alles-In-1 Plus

0 stemmen
gevraagd 8 maart in Algemene vragen door Kevin Drayer
Per 30 maart wordt de snelheid:
 Down: 50mbit/sec Up: 5mbit/sec  Bron: https://www.ziggo.nl/#producten/alles-in-1/plus/  Alle voordelen van Alles-in-1 Plus * TV Standaard met 25 analoge, circa 60 digitale en 12 HD-tv-zenders * stabiel internet, met 50 Mbit/s downloadsnelheid * behoud van eigen nummer en toestel * gratis bellen naar iedereen die ook Ziggo Telefonie heeft  Ziggo verhoogt de internetsnelheid van dit pakket. De hierboven vermelde snelheid gaat in op 30 maart 2012.

 
Voor het resetten van mijn modem:   Na het resetten van mijn modem:

9 Antwoorden

0 stemmen
beantwoord 8 maart door Mujib Azizi
[quote=Kevin Drayer]Ziggo heeft ook een gratis helpdesk nummer 1200[/quote]
 
Bij mobiel is dat al een tijdje bij meerdere providers. Handig dat het nu ook voor de vaste lijn werkt.
0 stemmen
beantwoord 8 maart door Mike Schippers
[quote=Mujib Azizi]
 
 
Bij mobiel is dat al een tijdje bij meerdere providers. Handig dat het nu ook voor de vaste lijn werkt.

[/quote]
 
Ja, dat werkt. Maar als je alleen internet van een provider hebt dan ben je wel afhankelijk van een duur 0900 nummer.
0 stemmen
beantwoord 8 maart door Emre Demir
[quote=Mike Schippers]@^ Ze laten je vooral wachten als je een 0900 nummer belt, dat zijn extra inkomsten.[/quote]Klopt, kostte me in totaal en beltegoed en tegelijkertijd 19 euro buiten tegoed ;)Ik wacht nu al 2 maand op mijn OV-Chipkaart, maar nog steeds niks...
KPN, Ziggo & UPC zijn de providers waar ik van weet dat ze een gratis nummer hebben(1200), mits je belt met een telefoon aansluiting bij hun.
0 stemmen
beantwoord 8 maart door Kevin Drayer
Ziggo heeft ook een gratis helpdesk nummer 1200
0 stemmen
beantwoord 8 maart door Mujib Azizi
[quote=Mike Schippers]@^ Ze laten je vooral wachten als je een 0900 nummer belt, dat zijn extra inkomsten.[/quote]Bij UPC kan je sinds kort naar 1200 bellen om in contact te komen met de HD. Dat je zo lang moet wachten kost me dan niets meer.
0 stemmen
beantwoord 8 maart door Kevin Drayer
Ziggo mag de helpdesk inderdaad gaan verbeteren.
0 stemmen
beantwoord 8 maart door Emre Demir
[quote=Mike Schippers]Netjes, netjes. Nu de klantenservice nog wat verbeteren :).[/quote]Agh alle klantenservicejes zijn echt letterlijk zoooo waardeloos! Je wacht bij KPN, Vodafone, Ziggo & OV-Chipkaart gemiddeld van 10 tot 20 minuten(als het niet langer wordt) en dan bel ik bijv op verschillende momenten, same shit ;)Er is genoeg te klagen over de klanten servicesjes etc ;)
@Ontopic: Wel nice van Ziggo van die snelheid :P Alleen als ze ook nog eens Glasvezel gaan aanbieden zonder data limiet, want soon wordt bij mij hiero glasvezel aangelegd :D
BTW dit zijn mijn resultaten op een draadloze verbinding(2 verdiepingen hoog, 4/5 bereik, snelste & nieuwste Netgear router), kzal morgen eens me modem resetten :D 10mbitjes ff erbij gooien whaha :P
 Laatst gewijzigd door: Emre Demir om: 18-03-2012 06:52
0 stemmen
beantwoord 8 maart door Mike Schippers
@^ Ze laten je vooral wachten als je een 0900 nummer belt, dat zijn extra inkomsten.
0 stemmen
beantwoord 8 maart door Mike Schippers
Netjes, netjes. Nu de klantenservice nog wat verbeteren :).
Welcome op Siteforum
Webmasters vraag en antwoord, waar u vragen kunt stellen en antwoorden ontvangt van andere leden van de community.

Stel nu je vraag en maak kans op €25 Bol.com tegoed!
...